Hizmetlerimiz

Özverili uzmanlardan oluşan Westvet Hayvan Hastanesi ekibi, evcil hayvanınıza mümkün olan en iyi bakımı sağlamak için çeşitli hizmetler sunmaktadır. Acil durumlar yaşansa da hastalıklara karşı en iyi korunma yönteminin önlem almak olduğuna inanıyoruz. Sağlık kontrolü randevusu almak için bize ulaşın.

Veterinarian with Dog

Acil Servis

Kedi ve köpeklerinizin başına üzücü olaylar gelebiliyor.

Westvet Hayvan Hastanesi olarak 7 gün 24 saat profesyonel acil ekibimiz hizmetinizde.

Basset Hound Check-Up

Cerrahi

Westvet Hayvan Hastanesi dostlarınızın ihtiyaç duyabileceği her türlü cerrahi girişim, alanında uzman hekimler tarafından yapmaktadır.

Anestezi öncesi muayeneyi prensip haline getirerek

(böbrek, karaciğer biyokimyaları, tam kan sayımı, akciğer röntgeni)

dostlarınızın her zaman minimum anesteziye ve maksimum güvene olan ihtiyacını önemsiyoruz

Microscope

Laboratuvar

Hastanemize başvuran kedi ve köpeklerinizin; idrar mikroskopisi ve analizi, tam kan sayımları, biyokimyasal analizleri ve hormon testleri hızlıca yapılabilmektedir.

agız ve diş sağlığı köpek.jpg

Ağız ve Diş Sağlığı

Veteriner diş hekimliği hekimler ve hasta sahipleri tarafından sıklıkla göz ardı edilebilen fakat önemli sağlık sorunlarının sebebi olan bir konudur. Özellikle 2 yaş üstü köpek ve kedilerde % 70-80 ağız ve diş problemleri bulunmaktadır ve düzenli kontrol, bakım ve diş alanında uzman hekimlerce ve profesyonel ekipmanlarla  yapılan  tedavilerle sağlıklı dişlerlerle kaliteli bir hayat sürmeleri mümkündür.

Doktor CT Scan incelenmesi

Görüntüleme

Hastanemizde ultrason,  renkli doppler, röntgen, ağız içi röntgeni , video otoskopi, endoskopi, bronkoskopi yapılamaktadır. yapmış olduğumuz anlaşma sayesinde ''mr ve tomografi'' ihtiyacımızı dış merkezde sizlerin hizmetine hızlı bir şekilde sunabilmekteyiz.