İletişim
Westvet Hayvan Hastanesi
Adres: Alacaatlı Mah. Şehit Eren Bülbül Cad. Dükkan Alacaatlı No:1-2 Çankaya Ankara
Telefon: +90312 229 93 78 Whatsapp: +90537 673 74 00
E-Posta: bilgi@westvet.com.tr Gmail: westvetveteriner@gmail.com
Adres: Alacaatlı Mah. Şehit Eren Bülbül Cad. Dükkan Alacaatlı No:1-2 Çankaya Ankara
Telefon: +90312 229 93 78 Whatsapp: +90537 673 74 00
E-Posta: bilgi@westvet.com.tr Gmail: westvetveteriner@gmail.com
Eren hoca çok bilgili ve deneyimli biri aynı zamanda insan ilişkileri de çok kuvvetli ki bu meslekte o da çok önemli babacan tavrı{...}
15.04.2026Mutlaka herkesin farklı deneyimleri olabilir ancak ben kendi yaşadığımı aktarmak isterim. 3 kedimi de her zaman için götürdüğüm, s{...}
08.04.2026Kedimi kısırlaştırma sürecinde iyi ki yollarımız bu klinikle kesişmiş. Tüm işlemler için artık bu kliniği tercih edeceğim.Operasyo{...}
15.02.2026Karşılaşmadan itibaren Dilara Hanım'ın yaklaşımı ve kedimizle ilgilenen hekimimiz Umut Bey'in bilgisi ve aydınlatmasından sonuna k{...}
20.11.2025Kedimin rahatsızlığı nedeniyle kliniğe başvurdum. Üst yolunum yolu enfeksiyonu teşhisi konuldu. Bizimle ilgilenen Umut bey kliniğe{...}
10.09.2025Normalde böyle yorum yazan biri değilim ama gece geç saatlerde çaresiz bir haldeyken götürdük köpeğimizi. İyi ki burayı seçmişiz. {...}
09.02.2024Kedimi götürdüm ve çoook memnun kaldım. Ezgi Deniz Hanım bizimle ilgilendi. Kendisi çok sevgi dolu bir insan. Sizlere de tavsiye d{...}
09.02.2024Gözünüz arkada kalmadan çocuklarınızı emanet edebileceğiniz bir hayvan hastanesi. Kızımızın ameliyatında büyük yardımı olan Hilal {...}
09.02.2024Kızımın ameliyatı başta olmak üzere yıllardır tüm ihtiyaçlarına çare olan ve güleryüzlü, donanımlı veteriner hekimleri ile kızımız{...}
09.02.202415 yaşındaki kedimizin böbrek yetmezliği sürecindeki hassas yaklaşımları ile süreci hem kedimiz hem bizler için çok kolaylaştırdıl{...}
09.02.2024Kız kardeşimin kedisi lastik toka yuttuğu için acil olarak gece 12 gibi götürmüştük. Oradaki nöbetçi arkadaş ilgilendi ardından ya{...}
09.02.2024Çok titiz çalışan, güler yüzlü insanların olduğu, her zaman gönül rahatlığıyla gidebileceğiniz bir hastane. Ezgi hanıma çok teşekk{...}
09.02.2024